Den vi leter etter er en serviceinnstilt person som skal drifte medlemsregisteret, ha ansvar for medlems- og kundeservice og følge opp en rekke administrative oppgaver og kontorrutiner.

Vi ser etter en person med erfaring fra kundebehandlingssystemer og som liker å ha kontakt med medlemmer/kunder. Du bør være strukturert, selvgående og like å holde i flere tråder samtidig i en sesongpreget arbeidshverdag, som av og til kan være noe hektisk.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Administrere Hageselskapets medlemssystem
  • Betjene sentralbordet i åpningstiden
  • Medlems- og kundeservice
  • Økonomihåndtering (bilagsbehandling, fakturering m.m.)
  • Utsendelse av materiell og varer
  • Post, arkiv/lager og innkjøp
  • Stillingen vil kunne bli tillagt andre oppgaver ved behov

 

Erfaring og egenskaper

  • Ryddig, serviceinnstilt og imøtekommende
  • Erfaring med CRM-systemer
  • Utdanning og/eller erfaring innen IT/administrasjon/økonomi
  • Interesse for vedlikehold av gode rutiner og strukturer
  • Bakgrunn fra lignende arbeid i frivillige organisasjoner er en fordel
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Gode samarbeidsevner og en selvstendig arbeidsstil

 

Vi tilbyr

  • Lyse, romslige lokaler i Oslo øst (nær Ryen, kort vei til t-bane)
  • Lønn iht. tariffavtale
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse
  • Engasjerte kolleger

 

Klikk her for å søke på stillingen

Eller send søknad med CV til: ledigstilling@hageselskapet.no
Emne: Administrasjonskonsulent

Søknadsfrist: 15.10.2021
Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med generalsekretær Tron Hirsti: Tlf. 94 00 93 05, tron@hageselskapet.no


Om Det norske hageselskap

Det norske hageselskap er en landsomfattende, frittstående, ideell kultur- og miljøorganisasjon som arbeider for bedre livskvalitet med grønne opplevelser. Hageselskapet har 22 000 medlemmer, 18 regionavdelinger og 270 hagelag som byr på kunnskap, inspirasjon og hageglede. Utgiver av Norsk Hagetidend, landets største og eldste hageblad. Administrasjon i Oslo med åtte ansatte.